BesteKc gldn065807 Happybeybi55 ben de 35+1 … buraya ilk üye olduğumda 6+1 dim, inanamıyordum insanların 30 lu haftalara gelmiş olmasına ne kadar çok var diyordum kendi adıma. Şimdi onlardan biri benim. Her şey ne çabuk bitiyor geçiyor inanamıyorum…
Gulcanalg Happybeybi55 34+3 _ 1 nisan da doğum olacak eğer kendi erken gelmezse 39.hafta Sezaryen le kavuşacağım kızıma 👧🏼
Happybeybi55 Aslylmz çok çok az kalmış yaa bende biran önce o günlere varmak istiyorum hayırlısıyla😍😍
Gonul_1 Aslylmz ay bende 37 hic iyi değilm baş donmesi göz kararması ve aşırı yorgunluk her han bayılıcak gibi hissediyorum sizde durumlar ne acaba