Neslikra06 ikizlerin_annesi__ evet 26 haftada 28 çıkmıştı şimdide 31+5 e uyumlu çıktı ama şekerim yok şükür bebekte de sıkıntı yok karnım sertleşiypr dedim doktora o da bi nst bakalım dedi ama sancı vs çıkmadı yani normal heralde kuzum ya
ikizlerin_annesi__ Neslikra06 iyi cok şükür zaten 1 hafta geriden yada ileriden gitmesi sıkıntı degil 🥰yeterki sağlıkla gelsinler inşallah 🙏🏻
Mihriban_krdg ikizlerin_annesi__ 31+3 te benim toparlanma oluyor hala yerleri geniş onun için güzelce turluyorlar heralde kanımızda 🤣🤣
Molika Villanelle benim bir arkadaşım ikiz bekliyor sezeryan olur demiş size doktorunuz normal olabilir dedi mi
pinarpi 32+1 🙋♀️ doktorumuz tahmini doğum tarihine 24 Nisan dedi ama 5inden sonra her an geledebilirmiş. Aynı zamanda ramazan anneleri olucaz inşallah 🙈😄 acaba nasıl olacak çok merak ediyorum herkes oruç iftarı sahuru Bi yandan bebişlerle
ikizlerin_annesi__ pinarpi 5 nisandan sonra mı biran gelebilirmiş 🙈 ayyy evet yaaaa nisan ayı cok bereketli olacak inşallah 🙏🏻
pinarpi ikizlerin_annesi__ evet 5 nisandan sonrasına hazırlıklı olun dedi bebeğimiz kız. Kızlar çoğunlukla 40 haftayı doldurmuyormuş ama bakalım bizimkinin ne zaman gönlü olacak 😊