Mhrbndm evet bazen idrar yolu enfeksiyonu yüksekse protein görünebiliyormuş. Bendede enfeksiyon çok fazla. Ama eve tansiyon aleti aldık devamlı tansiyonumu takıp edıoyorum. Doktorum 24 saatlik idrar tahlilinden hiç bahsetmedi canım bana. Bi sonrakı tahlılde tekrar cıkarsa sorarım doktoruma ama.