Meleken benim de yassı epitel değeri normal değerlerine göre çok yüksek. Henüz doktora soramadım. 24 çıkmış. İdrar yolu enfeksiyonu mu oluyor bu? Pek belirti de hissetmedim ama gece lavaboya gittiğimde sadece bir sancı oluyor sanki karnımda. Yaşadınız mı böyle bişey?