Muhammedenes2022 Benim oldu 3 haftalıkmış bi anda kırmızı bi kan aktı adetten biraz fazla pantolunumdan bile çıktı ve aşırı bi bel ağrısı acile gittik 3 haftalık kese göründü 6. haftada kalp atışı duyduk şuan 19 haftalık prensesim
msjsa Muhammedenes2022 ya bende adetim 3gün gecikdi testde silk cizgi çıkdı şimdi bu gün açıq reng kanama oldum belimde çok arı oldu bilmedim çook üzüldüm hamileyim sanmışdım sizce devam edermi üzüldüm eşimde çok sevinmişdi
snmhsnn Muhammedenes2022 maşallah ya sizi korkutmuş ama sizin bir an önce kendisini görmesini istemiş 😍 şimdi benimki de beni korkutuyor 4 hafta 2 günlük görünüyor sisteme göre bende hafif pembe kahve arası bir lekelenme oldu ürkütüyor beni ama iyi şeylerin habercisidir inşallah 🤲😍
Muhammedenes2022 msjsa kan tahlili yaptır canım belli olur 8 senedir istiyorduk biz umudumuzu kaybettiğimiz an sürpriz dedi miniğim
Muhammedenes2022 snmhsnn Korkmaz olurmuyum asıl korku sonrasında bişey olcakmı diye şimdi bile doktora gitmek için hiç bir fırsatı kaçırmıyorum hep günüm den önce gidiyorum hafif bi seğirme hissediyorum tam hissetsem endişem bitecek sanırım