HilalEyce benim de bugün bir damla geldi beklenen adetimin ilk günü olunca korktum da çok şükür devam etmedi sadece kahverengi lekelenme geldi biraz çok şükür o da devam etmiyor inşallah yerleşme kanamasıdır benimkisi de başta bir üzüldüm de sonra araştırınca yerleşme kanamasına daha çok benziyordu içim rahatladı biraz ama tedirginliğim de var wcye giderken yine bir korkuyla gidiyorum