31+3 günlüğüz bebeğim haraketli ama sanki toplanıyomu desem kasılıyomu desem yada geriliyomu iki gündür nasıl tarif etsem işte sağ tarafımda sertlik oluşuyo birde belim kasılıyo gibi oluyo normalmi bu internete baktım anlamadım bişey doktora gitsem mi bunun iiçin bir hafta önce gitmiştim herseyi normaldi