Esrakml ona bakarsan eskiler evde doğum yapıyormuş. Eskiye göre değil şuan hiç bir şey. Hem eskiden doğan çocuklarda ölüm ya da doğum esnasında çocukta annede ölüm daha fazlaymış. Cunku imkanlar böyle değildi bki şekerden bir şey oldu belki en baştan beri belli değerlerde birsey vardı sebepleri vardı ama nedeni bile bilinmiyor. Ama şuan bu imkanlar varken eskiye göre hareket etmemeniz tavsiye ederim banada xok yaptırma diyorlar ama haftaya bende yaptiircam eğersekerimiz var ve bilmiyorsan bu daha riskli bi durum. Hem ailede birinde olmasıyla da alakası yok gebelik şekeri herkeste ortaya cikabilme riski olan çoğu zaman da belirti göstermeyen bir durulmuş doktorum kesin yaptır dedi.