Melekk-911 dün diyetisyendeydim doktora dedim ki şöyle ucundan tatlı yada nebileyim çikolata tatsamda olmaz mı diye hayır dedi şekerin Bi düzene girsin de bakarız dedi 15 gün sonra gel diyet listeni değiştireceğim çünkü hamileliğin ilerlediği dönemde ihtiyacın artacak dedi.
Başka postta biri tarçınlı yoğurt falan demiş tatlı krizini yenmek için onu sordum ben tavsiye etmiyorum dedi. Ama sağlıklı beslenmede bile yani şekeri olmayan insanların bile arada kaçamak veya az porsiyonla da olsa yiyorlardir. Doğumdan sonra bu şeker denilen şey geçer inşeallah🤲🤲 yüce Allah hepimize şifa nasip eylesin
En sevdiğim meyveler bile yasak. Meyvenin yanında süt içmeye başladım. Herseyin bir saati var… Doktor bana nasılsın dedi nasıl gidiyor dedi aç geziyorum dedim hayır aç kalmayacaksın dedi verdiğiniz listeye uyuduğumda acıkıyorum dedim.. Aralara kepekli galeta çubugu ekledi 😁 vücut alışır elbet bunada… Çok çok acıkınca leblebi yiyorum..