Esrakml buna tamamen doktorunla sen karar vericeksin canım seni takip eden değerlerini bilen o. Ben yaptırmadım doktorum şeker takibi istedi onu yaptık gerekirse yükleriz dedi sonuçlara göre gerek görmedi yüklemedik. Sağlık ocağı sordu yaptırmadım deyince kimi doktor gerek görmüyor demişti. 3 aylık şeker değeri oluyormuş kanda ona baktı sağlık ocağı onda da sıkıntı olmadı çok şükür. Yani şeker yüklemesi ile ilgili tek bir doğru yok doktorlar arasında da.