Esrakml 24. Haftamda yaptırdım annemde şeker olduğu için 75gr içecek içtim. İlk aç karnına kan alınıyor, sonra içeceği içtikten bir saat sonra, bir de bir saat sonra. Yani üç kere kan veriliyor. Bir saat sonra da yani öğleden sonra sonucu çıktı, doktorla görüştüm. Çok şükür şeker çıkmadı içim rahatlamış oldu. İçecek de gazoz gibi bir şey, tadı güzel hatta 😄