60-anne bizim de 8 günümüz kaldı 3 haftadır düzensiz sancılarım var hatta şuan bile var belden bi ağrı giriyor ateş basıyor filan ama doğmuyor 😒 yalancı sancı diye diye gerçekten sancım geldiğinde bu gidişle ciddiye almayıp evde doğuracağım 🤭 ilk doğumunsa eğer bekleyebilirsin canım ben ilk kızımı 42+0 da zorla doğurdum, 🤣 ikinci kızım 39+4 de kendi geldi bakalım oğlum ne zaman gelecek