melikepolat Hanımlar merhaba bebek istiyoruz 2 haftadır rahimde karnımda kasılmalar bel ağrım karın ağrılarım oluyor çok fazla,reglime 4 gün kaldı şu an test yapmak istemiyorum regl olmazsam test yapıcam bu belirtileri yaşayan var mi acaba?
Bisusbi melikepolat maalesef gebeliğin ilk ayında böyle belirti yaşamazsınız. Psikolojik olabilir ve ya regl olacağınızın habercisidir. Umarım en kısa zamanda bebek haberi alırsınız ❤️
Anne_N melikepolat her zamankinden farklı ise olabilir. İnsan hissediyor sanki. Benim de fazla yürüdüğümde hassasiyet vardı rahmimde. Göz kararması ve karında şiş de vardı. Sat tan 27 gün sonra test yaptım çıktı şükür. Darısı başınıza
A_yca melikepolat evde erken gebelik testi yapabilirsin. Zaten varsa çıkacaktır. Biliyorum endişlesindir hepimiz yaşadık bunları bende 1 buçuk sene aradık şükür Rabbime umutlarım bitmisken gönderdi meleğimi. Ben adetimin 8 gün geçmesini bekledim çok belirgin çıktı direk kan da verebilirsin içini sıkma sakin dua et. Benimde kasık ağrım oldu gebeliği öğrenmeden once adet olacakmisim gibi oldu hatta
trakyalikizce melikepolat bat yarın altı gündür inanılmaz geçmeyen bel ağrısı yaşıyordum sabah uyandığımda bile şu an sanırım hamileyim şükürler olsun🙈🙏🏻 Dün ve bugün erken gebelik testi yaptım. Umarım sen de güzel haberler alırsın🤍🤍
Edayu123 Hayır gebelik olabilir erken gebelik testi yapın evde bu belirtiler hamilelik belirtiside olabilir
mavi18_ Bende hiç bir belirti olmamıştı çok tesadüfen öğrenmiştim hatta ve öğrendiğimde 3 haftalıktı küçük meleğim. Bende ne bir his oldu ne birşey hareketleri hissedene kadar. O annelik hissi gelmemişti bana çünkü ne bulantım vardı ne bir ağrım hiiiiç. Psikolojik olarak etkileniyoruz ama bende 8 ayda falan bebek haberi alabildim çünkü her ay sanki hamileymişim gibi geliyordu ama olmamıştı. Beklemeyi bıraktığımda haberini aldım. Allah kimseyi evlat hasretiyle sınamasın. Hamilelik belirtileri ve regl belirtileri aynı olabiliyor. Umarım bebektir hissettikleriniz🌸
melikepolat Anne_N evet herzamankinden farklı daha doğrusu hiç olmayan kasılmalar dediğiniz gibi sanki hissediyor gibiyim inşallah hayırlsıyla olur 🤲🏻
mavi18_ melikepolat benim ilk gebeliğim ama 16. Haftada pıt pıt seğirme şeklinde hissetmeye başlamıştım ben 😍
melikepolat A_yca erken gebelik testini muhakkak yapacağım çünkü çok sabırsızlanıyorum ve merak ediyorum bir yandan da korkuyorum olumsuz sonuç alırım diye ama dediğim gibi rahmim sürekli kasılıyor belim de ağrıyor inşallah olur 🤲🏻
melikepolat trakyalikizce güzel dileklerin için çok teşekkür ederim öncelikle erken gebelik testini kaç haftalıkken yaptınız acaba
sayre trakyalikizce sadece bel ağrınız mi var? Ya ben de regle 7 gün var bel ağrısından ölücem , ortadan ayrilacak gibi oluyor
trakyalikizce melikepolat ilk adetime 6 gün varken yapmıştım negatif çıktı sonra adetime 2 gün kala dün yaptım hayalet çizgi vardı bu sabah yani adetime 1 gün kala yaptığımda ise daha belirgin bir çizgi vardı. Şu an hesaplarıma göre 3+6yız :))
melikepolat trakyalikizce yaaa nasıl güzel rabbim sağ Salim kucağına almayı nasip etsin bakalım bende eşimden istedim testi gelirken alacak bende olumlu sonuç alırım inşallah 🥺🤲🏻
trakyalikizce melikepolat amiin inşallah çok teşekkür ederim 🥲🥲🙏🏻 İnşallah sen de güzel sonuçlar alırsın Allah isteyen herkese nasip etsin bu duyguyu🤍🤍 güzel haberlerini bekliyorum mutlakaaa🥰
melikepolat vesilece evet bir yanım hissediyor gibi diğer yanım ise korkuyor bakalım hayırlısı olsun inşallah 🤲🏻