Tugbasimay Arkadaşlar sehir hastanesinde sezeryan dogum da doktorunuz gün verip kendımı doguma giriyor. Yoksa rastgele doktormu giriyor doguma? Doğum yapılacak günü önceden belirliyormu doktor? Aydınlatabilirsenz sevinirim.
gamzeozer16 Tugbasimay ben cuma günü doktoruma sordum takipte oldugumuz doktor girmiyo mus öyle bi şansımız yok dedi biz sezeryan günü veriyoruz nöbetci kimse o yaptırıyor dedi:/
freuze Tugbasimay Daha önce muayeneye gittiniz mi gebeliğinizde şehir hastanesine. Öncesinde takibi olmayan hastalara sadece doğum için bakmıyorlar bilginiz olsun.
Sekerimmm gamzeozer16 ne saçmaymis yaa her ay ayni doktora gidip alışıyo insan geri dogumda baska doktor girmesi nobetciyle ne alaka gun veriyosun zaten ne zaman oluyosan o güne ver hayret ediyorum bu devlet hastanesi ne bnde sehir Hastanesi gidiyorum ikinci sezeryan olcak bnde hep sorayim diyordum
hmyrfnn3 Evet kim denk gelirse o giriyormuş herhalde geçen bi arkadaşımda erkek doktor denk geldi demişti
gamzeozer16 Sekerimmm bende ikinci sezeryan olcagım icin merak edip sordum öyle söyledi ben dedim Zübeyde de böyle değildi öylw değilmiş ama sistemi değiştirmişler dedi bide asistanlar filan gelcekmiş egitim hastaneside olcakmıs galiba benimde korkum doguma asistanlarda girerse ki bu gidişle girer bende sanmıştım sezeryanı takipte oldugumuz doktor yapıcak
Canpolat gamzeozer16 sezeryana stajyerler asistanlar ve bir uzman nöbetçi doktor girer yani asistanlar da girecek şuan ki uzman doktorlarınız da bir zamanlar asistandı ameliyat ede ede uzman olup güveninizi kazandılar daha çok iyi uzman doktorların yetişmesi içinde o asistanların girmesi gerekiyor korkmayın her türlü kesik atıldığında çocuk çıkıyor karından güvenin onlara 🙂
gamzeozer16 Sekerimmm benimkide mustafa burak akselim cuma günü sordum işte yok girmiyoruz dedi 🤦♀️ O gün kimse nöbetçi o yapıyor dedi bizim öyle şansımız olmuyor yogunluktan dedi
gamzeozer16 Sekerimmm ki o doktoruda dogumda filan cok öneriyolar bende cok memnunum isterdimki o yapsın ben sanıyorumki takipli oldugumuz doktor sezeryan yaptırıyor normali zaten nöbetciler ve ebeler yaptırıyorda sezeryanı bari en azından takipli oldugumuz yaptırsa iyi olur
Tugbasimay Zeliha atak benım doktorumda.. Normalde özele gisiyordum fakat maddi acıdan 2 dir muayeneye şehir hastanesıne gıdıyorum. Dogum orda olucak. Ama dediğiniz gibi bizde şans yok doguma kendı doktorumuz denk gelmez😔
gamzeozer16 Tugbasimay sizde sorsanızza muayne ettiğinde belki bazıları giriyordur ya bende sahsen takipli oldugum doktor girsin isterim
Sekerimmm gamzeozer16 canim gittim doktor bugun yokmus yarinda yokmus galiba deli olcam haftanin iki günü oluyolar bide neyine grev yapiyolar sa düzgünce çalışmıyor lar bile
Sekerimmm gamzeozer16 meraba canim geçenler konuşmuştuk Mustafa Burak akselime gidiyorum demistim bugun kontrole gittim sordum bnmde sezeryan olcak malesef kendi yapmiyormus o gün nöbetçi doktor kime denk gelirse o yapiyor keske sz yapsaydinz dedim oyle bi imkanimiz yok sistem boyle diyo ya cok canim sıkıldi sirf bu yüzden ozele ilk doğum yaptığım doktora gitmek istiyorum aritmide bakalim hayırlısı