Minigin_annesi0 ama böyle diyerek sezaryan olacaklar İçin endişe ve korku veriyorsunuz 🤦🏻♀️ Ben normal doğumdan acısından değil o anları yaşarken ordan vazgeçip sezaryan isteyeceğimi ve kendimin panik olduğu İçin korkuyorum , her ikisi de doğumdur ama bıçak yarası öyle hissedilmiyor ve normal doğumda çektiğiniz acıyı sezaryan bitince çekiyorsunuz bol bol yürürseniz hiç çekmezsiniz yani