Uygulamaya gore 25 mayisda gozukuyor dogum ama benim doktorum bu konu hakkinda hic yorum yapmadi bende sormadim normalmi sezeryanmi hic bise konusmadik daha erken gidişata göre karar veririz diye bende ustune dusmedim sonucta son ana kadar ne olacagi belli olmuyor. Size dr mu kacinci haftanizda verdi bu bilgileri?