Tusami ayy hadi inşallah 🙏 yaa siz böyle anlatınca o an ki hallerim aklıma geldi 😊 çünkü gerçekten hiç beklemiyordum yumurtlama dönemine denk gelmedi ve beklenti içerisinde değildim allahim işte ummadığım anda gönderdi çok şükür ve o ay çok kötü hastaydım antibiyotik kullanıyordum ve o sancı yi regl sancısı sanıp alveres içtim malesef ama çok sukur ki meleğim bana sıkı sıkı tutundu 🙏çok şükür 10. Haftadayiz şuana kadar birdaha hiç kanamam olmadı normalde yerleşme kanaması yaşayanlar zor hamilelik geçiriyorlar diye duydum ama herkesin gebeliği aynı değil gerçekten 🙏 Allah’ım isteyen herkese nasip etsin 🙏