Esracumaliii hayırlı olsun öncelikle 🥰post açtım bende az önce konuyla ilgili. Bizde denemelere ara verdik bu ay beklemiyorum yani , ama adete 4 gün kala çok fazla beyaz akıntım oldu normalde bu kadar erken ve çok olmaz, neyse akıntı bu boşver dedim. Bu gün adete 3 gün kala adet oluyorum sandım ağrım vardı , o yüzden WC’de peçeteye baktım belli belirsiz pembemsi leke vardı , aaa erken oluyorum gerisi gelir artık dedim, ama bu saat oldu bişey yok, ama bu ay beklentim de yok sizin gibi 🙈