Sevdhusna Sibel01 olmazmış canım:(bende bende uccaydan daha fazladır var biktim artik çünkü dördüncü bebek ve karnın büyüktü hep o açıdan nefret ediyorum bende37+5
edaomereymen kizlarrr ben onbes gun once dogum yaptim nerdeyse 20 hafta vajina agrisi cektim doktor hep iyidir iyi dedi hep kolay dogum olur diyodu gercekten zor bi dogum olmadi elhamdülillah lekelenme kasilma coklugu olmadigi sürece normal oldugunu biliyorum ama kisiden kisiye deisir tabi hepinize sağlıklı dogumlar olsun insaAllah
gulcehrem1 edaomereymen ayy bnmde ağrılarım oldu hep inşAllah sizin gibi kolay Doğum olur doktor rahimde yumuşama başlamış ddi size de öyle söylendi mi
Buketali Sibel01 benim kasılmalarım dünden beridir çok aşırı şekilde arttı ben yurt dışında yaşıyorum acil olmadıkça almıyorlar nst ye
Dilekunal Sibel01 aynen canım bende 36+5 oldum 1 Aydan fazladır o ağrıyı çekiyorum ne yürüyebiliyorum ne yatabiliyorum şuanda da o Ağrı yoğun bi şekilde devam ediyor 😢😢
Sibel01 Dilekunal hele gece tuvalete gitmek istediğim de var ya iki kere düşünüyorum artık Rabbim kolay doğumlar nasip etsin inşallah 🙏🙏🙏
Rmeysa Emirrr doktora gittim kontrol ettiler bebekte sorun yok dedi.. enfeksiyon sancı yapabiliyormuş bebeğin başı aşağıda olduğu için kendini ittirince aşağı kısımda sancı olması normalmiş bazı bünyeler daha hassas oluyormuş vs. Kısacası normal dedi 🤷♀️
Emirrr Rmeysa Ayy çok teşekkür ederim sagolun unutmayıp haber verdiğiniz için de ayrıca teşekkür ediyorum bende cuma gününe anca gidebilecem kontrole bakalım. Rabbim zamanında kucağımıza sağlıkla almayı nasip eylesin 🤗
gulcehrem1 Sibel01 cnm bende 35+0 haftalardır bu agrım var dün doktora gittim nst de brsy çıkmadı ama doktor rahimde yumuşama başlamış ddi buda iyi brsy rahim Doğuma hazırlanıyor inşAllah kolay Doğum nasip olur
edaomereymen gulcehrem1 evet rahimde yumusama oldu benim 34. jaftada sonra acilma oldu hatta 39 haftayo gecmistim kontrole gittigimde 7cm acikligim vardi zaten bi saatede doğurdum 🙈 hatta esim hastane çantasını vs son anda yetiştirdi
zgrYilmaz gulcehrem1 slm cnm seni alttan mi muayene etti Dr un rahimde yumuşama başlamış demiş ya hani bende p.tesi günü çatı muayenesi olacağım da