Sibel01 36 haftalık oldum kızlar özel bölgemin üst kısmı o kadar çok acıyor ki yürümekte çok güçlük çekiyorum sizde de bu durum var mı? Allah yardımcımız olsun inşallah 😢
PasaninAnnesi Sibel01 33+4üm benimde cok ağrıyo oturup kalkarken yatarken gece dönerken sürekli ağrıyo kemikler kırılıyo galiba 😧😭
Sevdhusna Sibel01 olmazmış canım:(bende bende uccaydan daha fazladır var biktim artik çünkü dördüncü bebek ve karnın büyüktü hep o açıdan nefret ediyorum bende37+5
Dilekunal Sibel01 aynen canım bende 36+5 oldum 1 Aydan fazladır o ağrıyı çekiyorum ne yürüyebiliyorum ne yatabiliyorum şuanda da o Ağrı yoğun bi şekilde devam ediyor 😢😢
Rmeysa 32+5 haftalık hamileyim alt tarafta çok fazla baskı oluyor sanki bebek her an çıkacakmış gibi. Kasıklarımda da ağrı var 3 gündür yürüyemiyorum hafif kahve leke gelmişti yarın doktora gidicem içim hiç rahat değil ☹️
Emirrr Rmeysa bende 32+3 haftalığım aynı sorun dünden beri bende de var ama leke Yok bende korktum ne oluyor diye hastane uzakta eşim olmayınca gidemedim de. Siz giderseniz doktora bilgi verirmisiniz bana da 😔
Kbrslbr Senin geç başlamış ben 20. Haftadan beri o agırıyla ugrasıyorum suan 31 haftalık oldum hala aynı doktor normal olur dedi çatalların genişliyor dedi. Çok yürüdügümde özellikle benim çok agrım oluyor 😯
ZeyooZ Benim alt tatafina sizlama seklinde giriyo bgn🤷♀️ 29dayim ilk defa boyle bisey hissediyorum noluyo acaba😕 yasayan var mi?
Sibel01 ZeyooZ sızlama yaşamadım ben canım o yüzden bişey diyemiyorum bilgisi olan varsa yazsın lütfen 🙏
Rmeysa Emirrr ben de çok tedirginim almanya da yaşıyorum Türk doktorum izine çıktı alman doktora gidicem eşim derdimi ne kadar anlatabilir bilmiyorum inşaallah düzgün bi doktor olurda sıkıntımı giderir. Geri dönüş yaparım size 😑
Rmeysa Emirrr doktora gittim kontrol ettiler bebekte sorun yok dedi.. enfeksiyon sancı yapabiliyormuş bebeğin başı aşağıda olduğu için kendini ittirince aşağı kısımda sancı olması normalmiş bazı bünyeler daha hassas oluyormuş vs. Kısacası normal dedi 🤷♀️
Buketali Sibel01 benim kasılmalarım dünden beridir çok aşırı şekilde arttı ben yurt dışında yaşıyorum acil olmadıkça almıyorlar nst ye
TugbaKnalada Rahim kendini doğuma hazırlıyormuş. Kasılmalar ile alıştırma yapıyormuş . Genelde 30. Haftadan sonra oluyor . Bende de oluyor 33. Haftadayım.