Eliiifbasar behrem vaselin ham olarak degil de losyon olarak satılanları var onlardadami petrol urunleri kullaniliyor ? ( kakaolu, vanilyali olanlardan bahsediyorum)
Eliiifbasar Buketali Yan komşum hic birsey kullanmayip sifir çatlağı oldugunu soyledi geçenlerde ben şok ben iptal 😳😂
YamurDin Çatlayacağıvarsa her türlü çatlıyor.6 .ayıma kadar bebek yağı kullandım.Sonra mustela ile devam ettim.37.haftama kadar hiç çatlağım yoktu.Bu haftadan sonra daha da olmaz diyordum ki o hafta çatlamaya basladım hiç kaşınma olmamasına rağmen.39+4 deyim daha da çatlamadan doğururum inşallah🙏🏻
Eliiifbasar YamurDin Son haftalarda oluyor sanirim, Allah kolaylik versin, sağlıkla kucağınıza almayi nasip etsin ☺️🙏🏼
eCeCik Eliiifbasar benim kalça ve tek bir bacağımda azcık var bide memelerde karında yok ama çatlar kesin😂