Eliiifbasar Çatlak oluşmaması için lierac, bebe yağı, vazelin kullaniyorum ama yinede çatlak oluştu benim gibi aynı durumu yaşayan varmı?
Medinesoysal Eliiifbasar canm acı badem yağı ve kakao yağını kullanıyorum ikisini karıştırıp özellikle duştan sonra kullanıyorum 5 aylık oldum şuan bi çatlak Yok
Maviss35 Eliiifbasar işte ben 🤦♀️ 30. Haftama kadar hiçbir yerim çatlamadı ya sonra 😫😫 lierac ve bebek yağı kullanıyorum bende. Hatta herkese de önermiştim çok iyi diye 😂😂
Tosbik Eliiifbasar çatlayacaksa her türlü çatliyor bnce bunun ne kremlerle ne yaglarla hicbir alakasi yok. Kişinin cilt yapisina göre degisiyor. Bende 7. Ayimdayim 1kere bile ne krem ne yag kullanmadim
eCeCik Eliiifbasar benim kalça ve tek bir bacağımda azcık var bide memelerde karında yok ama çatlar kesin😂
Eliiifbasar GulerDoganAslan Minikanne06 Dogumdan sonra beyazlayip geçiyormuş diye duymuştum ama insallah oyle olur 🙏🏼
Eliiifbasar Medinesoysal 5 aylikken bendede yoktu sonradan çıktı gunde 3 kere bebe yagi kullanmama ragmen 🤦🏻♀️
behrem çatlaklar dıştan müdahale ile önlenmesi çok zor oluşumlar maalesef. çatlayacağımız varsa çatlıyoruz, bol bol su içmek dışındaki şeylerin faydası çok az. yine de su içmek de tamamen engellemez, vücudunuz çatlamaya meyilliyse önüne geçmesi çok zor. dıştan müdahalelerin etki etmemesinin sebebi de şu: çatlaklar derinin alt tabakalarında oluşur, tenimize sürdüğümüz kremler veya yağlar derinin alt tabakasına kadar inemez bu yüzden de çatlaklara etki edemez.
pamuk_anne Lierac ve bebek yağı kullanıyorum ama açıkçası umudum yok, çatlayacak insan her türlü çatlıyor ya. Yinede işte biz önlemimizi alıyoruz. Genetik olduğunu düşünüyorum. Her banyodan sonra yağlı güreşçiler gibi olmama rağmen sahiden umudum yok.
Eliiifbasar pamuk_anne Aynen bende öyleydim kirkpinar güreşçileri gibi geziyorum evde 😂🤦🏻♀️ Cilt tipiyle alakali sanirim
Nurce Eliiifbasar canım olacağı varsa oluyormuş dünyanın en iyi kremini kullansan bile..sen elinden geleni yapmışsın zaten hiç Canını sıkma
behrem ayrıca vazelin gibi bir petrol ürününü ne kendinizde ne de çocuğunuzda kullanın. uzak durmanızı tavsiye ederim.
Eliiifbasar behrem vaselin ham olarak degil de losyon olarak satılanları var onlardadami petrol urunleri kullaniliyor ? ( kakaolu, vanilyali olanlardan bahsediyorum)
Nida41 Eliiifbasar canım bn de aynı zeytinyağı bebeyağı la roche krem kullandım ama maalesef çatlayacagı varsa çatlıyor benm de yandan sırtıma doğru kırmızı kırmızı oldu 30. Haftadan sonra.
Buketali Eliiifbasar kullanmadığım şey kalmadı ve daha 10 haftalıktım başlamıştım ama 30. Haftada bi başladım çatlamaya önüne geçemedim
Eliiifbasar Buketali Yan komşum hic birsey kullanmayip sifir çatlağı oldugunu soyledi geçenlerde ben şok ben iptal 😳😂
Duruyubeklerken Eliiifbasar maalesef genetiğinde varsa çatlıyorsun arkadaşım. Ben lierac ve biooil i aşırı düzenli kullanmama rağmen çatlamadım bak derken 37. Haftamda çatladım 😂😂😂