rabiaer kızımda ahşap sepet beşik aldım. Hiç kullanamadım. 4 aylıkken büyüyen yataklı oda aldım kendi odasında uyudu hep güzel oldu. Oğlumda oda yapamıyoruz boş yer yok, yine ahşap ama büyük beşik aldım bu kez. Sallanabiliyor, anne yanınolabiliyor. Asansörlü beşik. 70’e 130 boyutları.