TnE_ malesef saatlerce çektiğim sancıya rağmen 1 cm açılmam hiç ilerlemedi ve sezeryan oldum. Herkesin çok kolay dediği sezeryanı olduğuma o kadar pişmanım ki o suni sancıyı saatlerce daha çekseydim de normal doğurabilseydim keşke ama olacağı değiştiremiyoruz hakkımızda hayırlısı olsun sağlıkla kavuştuk başka hiç bişey önemli değil