mercimekanneeesi Dün 4 cm açıklıkla doğuma alındım ama sancım olmadıgı için ve korktugm içn yapamdm eve geldm. Nişan geldi açıklık var ama sancım yok. Dua edin bebegmi kucagma alaym Bi an önce. 😔🙏🏻
Iscn mercimekanneeesi suni sancı vermediler mi bende 4 cm gittim 0 sancı suni sancı taktılar 6 saate doğurdum şükür darısı size inşallah
Febrarss Iscn açıklığınızı siz hissediyor mydunuz ben de 41 haftalığım salı günü suni sancı İle doğum yapıcam sanki vajinam açılıyormuş gibi hissediyorum çömelirken falan sizde böyle bi şey var muydı
Iscn Febrarss yani açıklıkla alakalımıdır bilmiyorum ama sankı vajınamda bi yerler yırtılıyormuş gıbı bı his acı oluyordu ama açıklıkla alakalı mıdır bilemiyorum hatta dersim hep ben hissediyorum diye inanmiyorlardı
Susamtanesi-1 Kızlar ishal gibi bir sorununuz oldu mu son günlerde benım 38 3 gündür ishalim yA doğum belirtısı olabılır mı
ElifSencan123 Susamtanesi-1 dün ishalin doğum belirtisi olduğunu okumuştum heran olabilir oyuzden sizinde. Ama sıklığı nedir karım agrisi falan yapıyor mu
Susamtanesi-1 ElifSencan123 karın ağrısı yapıyor yapmaz mı bagırsak seslerim bile arttı benım ıkıncı ama ılkınde ne sancı ne belirti olmadı 43 haftada zorla sezeryanla dünyaya gelince biraz acemi gibi kaldım
FadJobe87 Ben de 39+1 im. Doguramiyorum. Çok zor beklemek. İnşallah sağlıkla kısa zamanda gelir bebisler.