Kıyafetlerini almaya başladım ikiz kızlarım olucak nasipse erken doğum riskimiz var o yuzden her şeyleri hazır olsun istiyorum. Yatarak geçirdiğim için hamileliğimi bir iş yapamıyorum. Çanta mı hazırlarkende Eşim, Ablam, Annem yardımcı olucaklar. Hastane çıkış, 5li iki takım, müslin örtü, biberon, emzik, battaniye bu tarz şeyler aldım 🥰 Allah hepimizin yavrularını sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🤲🏻 Sağlıkla miniklerimize kavuşalım inşallah ❤️🌸