Deniz2961 Asterujdndl şuan hepsi burada ya bakiyrm çok güzel indrm.var e bebekte bayadr takip ediyrm gerçek indrm
dml33 Asterujdndl 24 haftaligim 2. Kızım olcagi için cok bisi almicm 1 tane 5li takım siparis verdim bir tane hastane cikisi alicm arayistaym diğer hersey var bi bez alırım bi arada
Eslemveannesi0 Asterujdndl yavaş yavaş tamamlıyoruz eksiklerini 🥰bide hareketleri nasıl sizinkinin benim sabah oynadı öğleden sonra hiç oynamadı 🤦🏻♀️
Asterujdndl Deniz2961 ben daha aliş veriş yapmadim sadece hastane çikişi ve dört beş parça elbise aldim
Deniz2961 Asterujdndl bnde ikinci geblik iknci kzm.olcak.insallh aslında ablasının var ama yeni doğan kısmını birinie vermiştim çok ihtyci vardı o yüzden 6 aylığa kdr üç beş parça brsey almm lazm
dml33 Asterujdndl sagol cnm hersey cok pahalı gercektn en kotu takım 100 tl olms ilk kızımda 20 25 tlye 5li takım aliodm 3 yılda aşırı pahalanms yavastan almak gerekio eşime kalsa doğmamış çocuğa kıyafet aliosn diyo ona kalırsa açık kalırdı çocuklar 😀
Asterujdndl Denizyildizi1 ben hastane çikişi pataniye ve dört beş takim elbise aldim Başka bir şey yok beşiği valan
Asterujdndl Eslemveannesi0 canım elhamdulillah çok şükür bizim hareket ler iyi bol bol vitamin al süt iç bebek hareketli oluyor canım Allahim sağ Salim bebeğimizi kucağimiza vermeyi nasip eder inşallah 🤲🥰
Rukiyoloji Asterujdndl 24+3 den selam teyzeler 👋 biz daha bişey almadık doğuma yakın almayı düşünüyorum 2. Gebeliğim 1 kızım var 10 gün sonra 1 yaşına girecek haziranda da oğlumu kucağıma alacağım inş.
Asterujdndl Rukiyoloji Hayirlisiyla insallah Allahim bebeklerimiz kucağimiza vermeyi nasip eder inşallah canim güzel günler bizi bekliyor 🥰
Nurcin Asterujdndl 24+4 Tekmeleri çok sert. Canım yanıyor.. eğilip kalkamıyorum.. göbek önde top gibi… Zor geçiyor yani..
Asterujdndl Nurcin maşallah canım bebişlerimiz hareket Li olsun güzel günlerimiz bize hatira olarak kaliyor Allahim Sağ Salim bebeğimizi kucağimiza vermeyi nasip eder inşallah 🤲🤲