Geçen hafta bir sürü iş yaptım battaniye bile silkeledim nasıl yaptım bilmiyorum sonrasında lekem oldu hafif hafif geldi acile gittim iğne fitil verdi bebeğimin kalp atışı vardı ertesi gün hafif kanlı lekem geldi 2 gün sonra kontrole doktoruma gittim kalp atışı yok dedi :( iş yaptım ondan mı oldu acaba dedim işle alakası yok genetik anormalinden dolayı kalp atışı durmuş olabilir felan dedi ben hala battaniye silkeledim kendimi yordum diye olduğunu düşünüp vicdan yapıyorum nasıl atlatıcam bilmiyorum :(