Benim de olmuştu hemen doktoruma yazmıştım. Bol bol su içmemi, dinlenmemi ve ilişkiye girmememi söylemişti. Bir de düşük önleyici bi iğne söylemişti bunu ol hemen yarın sabah da kontrole gel demişti. Bi süre progesteron ilaçları kullandım, şimdi 30 haftalığız çok şükür 😊 bi an önce doktorunuzla görüşün ya da gidin içiniz rahatlasın