Habus Tettyy ben de şu an 5. Günündeyim 7 haftalığım 2 gün boğaz yanması 2 gün ateş ve eklem ağrısı oldu ama dayanılabilecek gibiydi aşırı zorlanmadım ve parol alınca da ağırlarım tamamen geçiyordu bugün de hiçbir şey yok çok şükür yani toplamda 4 gün semptom oldu gibi bir şey. Boool bol meyve yedim limonlu ve ballı su içtim boğaz yanmamı o geçirdi hatta. Bebeğim için korkmuyor değilim bitse de gitsem kontrole 🙏
Burcusenkoc Habus kontrol edildi mi covid olduğun da canım hareketlerini hissediyorsan sorun etme kendine, gerçi sana diyorum ama bende halsiz olduğum için bebeğim de sabah çok hareketli değildi çok korktum rabbim hepimizin yardımcısı olsun
Habus Burcusenkoc 7 haftada hareket hissedemiyorum ki daha çok küçük 😭 testi verdiğim gün kontrol edildi kalp atışını dinledik ama bana parol dışında ilaç kullanmamam gerektiğini söylediler kan sulandırıcı da alamadım yani çünkü öncesinde lekelenmem olmuştu doktor bir kanama varsa bunu arttırabilir dedi.
Habus Burcusenkoc hareketler hissedildiğinde bebek her gün aynı olmuyormuş baZı haftalar hareketi azalıyormuş normalde de stres yapmayın bence her şey yolundadır inşallah 🙏
Burcusenkoc Habus kan sulandırıcı bende 3 gündür kullanıyorum ama yok böyle iğne çok fena yakıyor koldan yapıyorum 5-10 dk yakıyor devamlı kullananların Allah yardımcısı olsun sizde sıkıntı yapmayın inşallah en hafif şekilde atlatırız
Tettyy Nuuur0 Rabbim bu mübarek günün hürmetine hepimize acil şifalar versin Bebişlerimizi hayırlısı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏
Nuuur0 Tettyy aynen kadın doğum doktorum bir an önce dahiliye bölümüne gözük dedi. Direk yatış verdiler
Habus Tettyy 2 doz biontech oldum ben onun etkisiyse de iyi ki vurmuşum çünkü gerçekten çok daha zorlanırım diye korkuyordum ama çok şükür bir şey olmadı 🙏 ilk doz aşının üzerinden geçti baya benim zaten çok da etkisi kalmamıştır sizin de bir tane aşınız var bence etkisi olur onun da
Habus Tettyy ateş için günde 3 taneye kadar parol içebiliyorsunuz çok mecbur kalırsanız 4 de olur ama onun dışında bolca C vitamini alın ve limonlu ballı su için. Benim boğaz ağrımı limonlu ballı su geçirdi rahatlattı bol bol vitamin almak gerek ki vücut savaşabilsin 🙏
Tettyy Habus evet bi tane biontec oldum şimdi sağlıktan aradılar aşılarımı sordu 1 tane dedim oda 1 ay olmadı attıralı diye söyledim bi aşının koruyuculuğu 2-3 ay oluyormuş Senin dediğin gibi eğer gerçekten aşının faydasıysa bende iyi ki olmuşum yoksa mahvolurdum Heralde
ecemnurturkan 11+5 covid oldum halsizlk vücut ağırısı asla yok ama boğaz ağrım çok çok fena su bile zor yutuyorum bebek için endişelendim doktorum C vitmanimi ve coraspirin verdi sadece bu ikisini kullanıyorum