Tettyy merhaba, 34. Haftamda ben de corona geçirdim. Hiç aşım da yoktu. Benim kan değerlerim de çok düşük olduğu için ben 17 gün yattım. Bu 17 günün bir günü çok iyiyken bir günü yatak döşek oluyordum. Çok gelgitli geçti. Ben bol bol meyve yiyip vitamin aldım. Zaten kan sulandırıcı kullanıyordum ona devam ettim. Sık sık duşa girdim o beni çok rahatlattı. Bebeğime hiçbir zararı olmadı ama çok şükür. Hatta ben covidliyken ne kadar kilo verdiysem bebeğim o kadar kilo almıştı.