Sedaaa95 sigara içen bayanlar sizi asla için diye teşfik etmem tabikide. Keşke içmeseni ( hamileyken”” bu diyeceğimide referans almayın tabikide ama bu kadarda kendinizi üzüp parçalamayın (sigara içtim diye) üzüntü size sigaradan daha fazla zarar verr emin olun. Çok yakın bi tanıdığım hamilelik ve emzirme boyunca sigarasını pöfür poöfür içmeye devam etti ve günde 1 paket rahat içiyor. 2 çocuğu var ve ikisindede hiç birşey yok . Bebeğe birşey olucaksa emin olum siz sigara içmesenizde olur. Ona bakarsanız doktorlar paket gıdada tüketmeyin, organık beslenin diyip duruyor. Bu besinlerde sağlımız için oldukça zatarlı. Ekmek yediğimiz için, pasta yediğimiz için, meyve suyu(paket) içtiğimiz için üzülüyor muyyz? Ben dün pastırma sucuk yediğim için üzüldüm, doktor yasaklamitı çünkü. Hani sigara kadar bunlarda zararlı :)) o yüzden inşallah bu süreçte içmezsiniz ama içersenizde kendinizi üzmeyiniz çünkü siz gerçekten çok iyi bir ANNESİNİZ.