Meltmmm Kizlar gebelikten once sigara kullanıyordum biraktim ancak inanin cok zorlaniyorum yeniden başlayacağım günü iple çekiyorum resmen yeniden sigara içmeye başlayan anneler ne zaman başladınız? 🤔
Funday35 Meltmmm Ne güzel bırakmışsınız keşke hiç icmeseniz bizlere hiç bir faydası yok bende hamilelik öncesi içiyordum bıraktım ve daha sonrada hiç içmeyi düşünmüyorum aklıma bile gelmiyor inşallah hiç içmezsiniz 🌸
Kbrayankkk Meltmmm esim istemiyor kulanmami ama o yokken bebemden uzakda mutfak da iciyorum salona giriyorum yaninda içmiyorum hiç arada bi iste
Sedaaa95 Yagmurogul şuan kaç haftalıksınız bende 1 hafta önce öğrendim bıraktım ama 2 gün içtim sonra tekrar günde 4 5 tane bugün tekrar içermeyen çalışıyorum ama gerçekten çok zor
Tugcesevimli Maalesef en uzuldugum konu hiç bırakamadım hamileyim 28.haftalik dört taneyi geçmiyor günde bazen bı tane ama etrafımda içen insan çok olunca birakamiyosun bu laneti asla mide bulantım olmadı olsaydı belki inşallah bebeğim sağlıklı doğar 😓
Sedaaa95 Tugcesevimli kötü oluyor işte insan rahat edemiyor😔 inşallah sağlıkla gelsin bebeğin. Kontrollerde falan doktoruna söyledin mi bırakmadığını ne dedi doktorun bu durumaa
Meltmmm Bırakamayan herkesi cok cok iyi anlıyorum eger esim iciyor olsa ve azıcık da olsa yuz bulsaydim kesin bende içerdim, acaba emzirirken içmek daha mi zararlı emin olamıyorum bende, emzirdikten 3 saat sonra geçmez diyorlar ama bilemiyorum
Sedaaa95 Adaryona ben ne güzel kaç gündür içmiyordum ama eşimin ailesiyle ilgili sorunlar vardı bugün baya canım sıkıldı çok ağladım 5 6 tane içtim sigara şuan da içtiğim in çok kötü hissediyorum baya kötüyüm 😔