Defne2018 ebru_yldrm bende bari totem yapıyım 😂38 2 haftalıgım kzım erken dogdu oglumda baya beklicem galiba herşeyi de yaptım yine olmuyo benimde
ebru_yldrm Defne2018 ya valla bütün totem postlarını okudum 🤣 dedim bende yapayım sende yap canım inşallah çok bekletmez sağlıkla alırsınız kucağınıza
ebru_yldrm Busra2013 insan korkuyor bebeğin kilosu fazla olunca malum normal doğuma engel kilosuna dahi bakılmıyor yani 5 kg da olsa zorla normal yaptıracaklar demek ki
Defne2018 ebru_yldrm bende okudum valla burda totemlerden sonra geliyo bebişler hep 😂hayırlı kandiller canım 🤲hepimiz inşalşah saglıcakla alalım kucamıza 🧿
Busra2013 ebru_yldrm burdada hep normal son dk bısı cıkmadan sezedyan yapmıolar ama sızın ulke baya bı degısık ultro yok catı yok tuhag yani ben kontrolden kontrole sık sık gıttıgım halde meraktan oluodum sız nasıl dayanıosunjx
ebru_yldrm Busra2013 mecbur dayanıyoruz canım her 2 haftada bi yani son ay ebe kontrolü var dopplerle kalp atışını dinliyorlar o kadar.
CaglaEmreee Busra2013 dün gece gittim hafif sancıları var dıye kadın maşallah oyle bır parmak attıkı hala az az leke gelıyo ama çocuk gelmıyo,😁
CaglaEmreee Busra2013 yok canm parmağını ebe masallah sonuna kafar soktu karstrdj sonra Baska Bı alette soktu ondan kanaman olur dedj