ebru_yldrm 38+5 haftalık hamileyim kızlar sözde son 10 gün ama gelmiyor 3.çocuk olduğu halde doğuramıyorum. Çok fazla sancım oluyor çoğu zaman 10 dk da 1 ama devamı gelmiyor bu şekilde saatlerce sancı çekiyorum var mı benim gibi olan,?
Busra2013 ebru_yldrm bende 38+5 dun hareketsızlıkten doktora gıttım hersey normal dedı 1 cm acılma varmıs ıste 1 hafta ıcınde gelır dedı ama benım umudum yok😂sancım yok 😔sadece toplanma sertlesme oluo donerkej vajınada agrı oluo nefes kesıo o kdr😏
Mihri-balim_ ebru_yldrm yokbaci yok bende sancida yok okadar sey yaptım dün kadinlarin önerdiğini genede yok 39+4 olduk salı doktora gidicem
Defne2018 ebru_yldrm bende bari totem yapıyım 😂38 2 haftalıgım kzım erken dogdu oglumda baya beklicem galiba herşeyi de yaptım yine olmuyo benimde
ebru_yldrm Busra2013 canım burda açıklığa filan da bakmıyorlar 🙄 baksalar belki tetikleyecek doğumu artık dayanamıyorum gerçekten daha önceki hamileliklerimde böyle olmamıştı. O toplanma sertleşme kasılma olmuyor mu benim kasıklarıma vuruyor ordan belime değişik bi ağrı. Birde normalde akıntı fazla olması gerekiyor ya sözde doğum yakınken benim hiç öyle akıntım yok sizin var mı acaba
Busra2013 ebru_yldrm neden acıklıga bakmıolar nerdesınız ? Benım kasılma cok oluo ıste karnım sertlesıo oda agrı yapıo nefes kesıo vajınadads cok agrı oluo benımde akıntım azaldı ama bole sarı ve sumuksu bıde bebek basını ıtırıyor bajınanın hemen üstünde hıssedıom basını ıttırdıgınj
ebru_yldrm Busra2013 londradayım canım ilk doğumu olanlara 40 hafta iki veya fazlasına 41 haftadan önce alttan muayene yapmıyorlarmış 🙄 valla ben bebemin karnımda nasıl bi pozisyonda olduğunu çözemedim baş aşağı ama kanala yerleşmedi mi çözemedim ya çok enteresan bi hamilelik geçiyorum hayırlısıyla doğuralım inşallah 🤲
CaglaEmreee Busra2013 dün gece gittim hafif sancıları var dıye kadın maşallah oyle bır parmak attıkı hala az az leke gelıyo ama çocuk gelmıyo,😁
ebru_yldrm Mihri-balim_ ben ikinci kızımı 39+4 de doğurmuştum canım inşallah sağlıcakla alırsın kucağına 🌸 bende neler neler yapıyorum ama tık yok ördek yürüyüşü bile yaptım 🤣
Busra2013 ebru_yldrm bende ısvıcredeyım valla benım 34 kdr hem altan hem usten ultoraya bakıodu ıste dunde dedım vajınamda cok agrı var dedı bebegun bası asagıda acıklıga bakcm dedı tm deıdm baktı
ilknuuurr1 İlişkiye girmek ve perine masaji doğumu tetikliyor deneyebilirsiniz bana doktorum yere çök yerleri sil iş yapmaktan korkma demişti veya elde çamaşır yıkar pozisyonda hareketler yapabilirsiniz ve hurma yemek de ise yarıyor bence deneyin sırayla rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah
ebru_yldrm ilknuuurr1 Amin canım inşallah 🤲 sizede sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin Rabbim 🌸 ilişki hariç hepsini yapıyorum canım hareketsiz değilim aslında 2 buçuk yaşında kızım var akşama kadar sürekli ayaktayım adaçayı içiyorum egzersiz yapıyorum sıcak suya oturuyorum sancılar 10 dk dan aşağı düşmüyor anlamadım gitti.
ecrnnisa dün nstye girdim 39+3 her 5 dakikda 1 sancim var ama acilmam yoktu eve döndüm geri bizimki de gelmiyor
ebru_yldrm ecrnnisa sizin baya düzenliymiş Sancılarınız. Ben bebek sıkıntıya girer diye de korkuyorum sürekli böyle sancı çekince inşallah en kısa zamanda tek ıkınmayla doğurursun canım 🤲🌸
Mihri-balim_ ebru_yldrm bende yaptim 😂😂 aminn inşallah canım valla sağlıklı olsunda doğacak elbet sadece tedirginlik oluyo bebek iyimi kasilmalarda acaba sıkıntı yasarmi gibi ilk hamilelik bilgim yok oyuzeen doktora gidicem iste
ebru_yldrm Mihri-balim_ canım benim üçüncü olduğu halde tedirginim git bi görün için rahat etsin bende büyük bir ihtimalle akşam eşim gelince gideceğim vücudum kaldırmıyor artık bu kadar ağrıyı sızıyı inşallah doğurturlar beni 🤭
Busra2013 Asilsmommm valla cnm catı nasıl bılmıom elını soktu saga sola cevırdı ıcerde bıde dedı masaj yapck acılman dahada hızlansın uyarcm dedı tm dedım bıraz agrıck dedı bısı olmz dedım yaptı elıyle yaptı yani
ebru_yldrm Busra2013 burda hamilelik boyunca 3 kez ultrason oluyor canım 🙄 enteresan bi sistemleri var malesef