öncelikle teşekkür ederim iyiyiz ucumuzde ağrılarımi atlamadim daha bugün 6.gunumuz çok zorlu bı süreç ama onlar için herşeye katlanirim Allah’ım o duygu çok güzel darısı sana size olsun inşallah 🙏 tedirgin oluyorsun ister istemez ama kendini rahat bırak Allah’ın izniyle herşey oluyor Çarşamba günü doğumum oldu saat 09.10 da girdim ameliyata bir saat sürdü ama kendini rahat bırak ben öyle yaptım ben özelde doğumum oldu erkek hemşire yanımda destek amaçlı durdu seni rahatlatan o oluyor birazda ilk baş anestezi uzmanı geldi kafamı egdiler dik bir şekilde durdum iğne agriliydi aradan üç saniye geçince ayaklarımda sıcaklık hissettim sonra uyusmaya başladım artık hiç hissetmedim ameliyatim başladı diş çekilirken ki olay gibi olacak dedi hemşire hissetcem ama acımayacak diye öyle de oldu dikerken cekistirirken hep hissediyorsun ilk kızım geldi o anda duygum anlatılmazdi birden mideme ari girdi o anda kusma olayı oldu ama kusamiyosun istek geliyor ama kusma olmuyor ilk kızım 2 500 diğer kızımda 2400 doğdu 4 saat te uyusman geçiyor ve o ağrılar anlatılmaz ilk kalkma işlemi dik yürüyüş yapmaya çalıştım çok zorlu bir süreç psikolojik olarak da değişik duygular oluyor alışma evresinde kuveze gerek duyulmadi diğer çok şükür 🙏 Allah’ım sabrını veriyor annelik çok zormuş helede ikiz annesi olmak kolay değil günden güne azar azar toparlanmaya başlıyorum
gogus acısı desen bı tarafta Anneler cennet diyorlar ya işte o sözü anne olunca anladım çok mutluyum soyluceklerim bu kadar Allah’ım sizede sağlıklı bir şekilde kavuşmak nasip etsin dualarım sizinle😘🙏🌼