Bence vücut neyi isterse ihtiyaca göre onu istiyoruz. Cinsiyet alakalı değil. Bir kız bir erkek doğum yapan arkadaşm ikisinde aynı şeyleri yaşadığını söylemişti. Benm kızım oldu hiç mide bulantısı yaşamadım, ablamn oğlu oldu o da mide bulantısı yaşamadı 🤔 iki kızımda tek fark bel ağrısı yaşamamdi, erkek bebekte bel ağrısı olur diyorlar güya, bu da bende tutmadı 😁 çin takvimi de tutmadı 😂 ilk kızımda çok ekşi yedim , ikinci gebelik kız beebegim daha çok tatlı tercih ediyordum 😇