Melek3 esmerbomba 1 numara 0 prameture bebekler için 1 numara 3-5 kilo arası bebekler icin 1 numara alma diyen arkadaş olmuş ama biz 2 ay 1 numara kullandk bebeğim 3100 doğdu ve kuvezde kaldı orda baya cayifladi falan 5 kilo olunca 2 numaraya geçtik
Busraaydiiin1 esmerbomba 0 prematüre bebekler için diye duydum canım 1 numara alacaksın ama onuda çok alma hemen büyüdüğü için 2 3 hafta sonra 2 numaraya geçiş yapiyorlarmis bende 1 paket 1 numara alacağım sonra duruma göre 2 alırım Stok yapmanj tavsiye etmem
Nilufar_1996 esmerbomba baby turkco 2 numara aldık 3.300 doğdu oğlum oluyor bizimkine bence 0 çok küçük olur bez markasına bağlı ama
Melek3 esmerbomba solunum sıkıntısı çekti doğunca bağırsak felci bebeğim digumda beyinde kanaması oldu birsuru şey beslenemiyordu
Gulergulmez esmerbomba ben 2 ile başlamıştım, biri 3500 biri 3700 doğmuştu bebeklerinin, 1 numara çok küçüktü.şimdi stok yapıyorum, 2 numara aldım ilk zaman için.
esmerbomba Gulergulmez maşallah ikiz sanırım kilolarida çok iyi 🥰 en çok ne yediniz acaba ilk bebeğim 2.500 doğdu 2.420 ile çıkış yaptık çok zayıftı bu bebeğim biraz kilolu olsun istiyorum 😏
Gulergulmez esmerbomba yok ikiz değiller, şu an biri 8 diğeri 6.5 yaşında☺️ herhangi birşeye dikkat etmedim ben hamileliklerimde yiyecek konusunda, canım ne istediyse yedim, ikisinde de 20 kilo aldım gerçi😂 sonra verdim hepsini neyse ki☺️
Deryaerbil esmerbomba 1 Alman gerekiyor ama bence stok yapma yapacaksan 2 numara dazla almalısın hemen büyüyorlar