Kebelekim Bende mersindeyim hem devlete hem özele gidiyorum ama doğumu Mersin şehir hastanesinde yapmayı düşünüyorum canım benim doktor arkadaşım bile devlette yaptı gerçekten o parayla eksik kapatırım diye düşünüyorum ama bakalım hayırlısı .
-MinikveAnnesi- Kebelekim mersin şehir hastanesini bende araştırıyorum ama emin degilim dogru düzgün randevu da bulunmuyor
Kbraas Kebelekim Kebelekim gttiginiz bı doktor var mı acaba yads şehir hastanesnde doğum yapmis tanidgnz
Meryemakyildiz Kebelekim bende ilk gebeligim sehir hastanesinde yaptim 2 sene once hersey on numara sadece devlet hastanesinde bir gece burakiyor hemen taburcu etmiyorlar
Ebruli_0133 Hasret47 bnde ortadoğuya gidiorm Aysun hanima yarin bakalm fiyat soracaktm bndr doğum icin
Ebruli_0133 Hasret47 Sezaryan 3750 normal 4bin dedi oda mesai dışı olursa artı 200 lira ücreti oluyomuş
Meryemakyildiz Kbraas mesaj okudum cnm ikinci gebeligim iki cocugumda mehmet kaya gidiyorum on numara bi adam