Benim kızımın ismi de ilay olacak ilk duyduğum anda içim çok ısındı bu isme. Eşim beğenmedi yarım kalmış gibi geliyor kulağa dedi aradan zaman geçti artık bı isme karar verelim dedim eşime. İlay olsun dedi. Galiba sonradan çok hoşuna gitmiş.😊 Şimdi benden daha çok alıştı ismine. Bence çok hoş anlamlı ve bir o kadar da naif bir isim Ay yüzlü kızım ay kızım diye seviyoruz 🌙🌸 kim ne derse desin umrumda da değil 😂 herkesin zevki farklı.