dnz_dnz 26 haftalık olduk ama hala bir isim bulamadık. Çok fazla güzel isim var ama içimize sinen bir isim yok. Ben ilay ismine söyledikçe alıştım, kulağa tatlı geliyor. Ama çok duyulmadığı için herkes ilayda falan zanneder mi acaba?
incitanem94 dnz_dnz bence çok güzel bi isim ilay. Benim de düşündüklerim arasında vardı eşim pek istemedi ama bence güzel bi isim. Anlamıda güzel tınısıda. Nilayla filanda karışabilir belki ama olsun benim ismimde sena yıllarca sema anladılar nolacak sanki karıştıra karıştıra öğrenirler 😁
DerinMavii dnz_dnz çok güzel bir isimmis kuzum ama sanki yarım kalmış bir isim gibi başkaları adını sorunca ilay dediğinde İlayda demek istedin herhalde gibi sorunlar çıkabilir shjdjdj
Azra_Mom dnz_dnz bence biraz zor bir isim ömrü boyunca hep iki kere söylemek zorunda kalır ilk söylendiğinde anlaşılabilecek bir isim değil önemli değil diyorsanız tabi orası ayrı benim soyismim öyle söylediğimde hep başka anlayıp yazıyorlar tekrar heceleyince anlıyorlar o yüzden anlaşılır olmasına takığım biraz bekarlık soyadım da zordu evlendim yine zor belki yıllardır yaşadığım sorun olduğu için böyle düşünüyorumdur bilemiyorum 😅
Nilesea dnz_dnz benim de ikilemde kaldığım iki isimden biriydi İlay. Tınısı, anlamı, Türkçe bir isim oluşu beni çok etkilemişti. Çok kararsız kalarak Asya’yı seçtim ama ilerde bir kızım daha olursa İlay koyarım büyük ihtimalle.
dnz_dnz incitanem94 evet ben de seviyorum ama benim de eşime farklı geldi. Doğuma kadar alışır umarım. Teşekkürler cevap için ❤️
Deletedmom727271 Anlamı ne canım 😊 kulağa tatlı geliyor bence 🌼 ilk başlarda ilkay ile karıştırabilirler gibi geldi ama hoş tabi 🙈
dnz_dnz Deletedmom727271 ülkeyi ay gibi aydınlatan güzel kız, ülkenin en güzel kızı gibi şeyler yazıyor anlamında. En güzel biraz iddialı olsa da 😄 hoş bir anlamı var. Türkçe kökenli olmasını bir de söylenişini sevdim. Sevindim beğendiğinize 💕
Deletedmom727271 dnz_dnz söylerken kulağa dediğim gibi tatlı geliyor 🌼 adıyla yaşasın inşallah sağlıkla gelsin 🤲🏼🤲🏼😊
dnz_dnz yesilekose amin inşallah ❤️ internette Türkçe kökenli yazıyordu ama fazla da araştırmadım, söylenişi ve anlamı tatlı gelmişti. Söylediklerinizi de araştırayım tam öğreneyim en iyisi, çok teşekkür ederim yorumunuz için 🌼
dnz_dnz Azra_Mom evet siz yaşadığınız için haklısınız öyle düşünmekte. Benim de çok bulunan bir ismim var o yüzden kızımın farklı olsun istedim. Söylenmesi, anlaşılması çok zor bir şey de istemem tabi. Teşekkürler yorum için 😊
dnz_dnz Esra9500 aa öyle mi sevindim benim gibi düşünen birini bulduğuma 😊 eşimi ikna edebilirsem ben de istiyorum inşallah ama çevreden kesin olur olmadık yorumlar gelecek. Tabi önemli olan anne babanın içine sinmesi ❤️
Esra9500 dnz_dnz bizim ailemizden çok beğenenler de oldu beğenmeyenler de oldu tabi ki. önemli olan dediğiniz gibi anne babanın içine sinmesi ☺️☺️
dnz_dnz Nilesea Asya da çok güzel Allah bağışlasın ❤️ sevindim ama beğenen birini daha bulduğuma teşekkür ederim
B8use dnz_dnz buda bizim kapı süsümuz Asya ilk kızımın adı İlay da doğacak olan bebeğimizin adı oda kapı süsü 🙂 İlay ismi coook güzel bir isim
dnz_dnz B8use çok güzel olmuş Allah bağışlasın kızlarınızı isimleriyle yaşasınlar ❤️ Asya ile de uyumlu gerçekten. İlay’a yaklaşıyorum ben de gitgide teşekkürler cevap için 🌼