Melos12 Elifbrtnn yoldayım kuzum gidiyorum evet bugüne özel bütün herşeyde var dediler hastane çıkışlarında felanda geçerlidir dimi
Melos12 Elifbrtnn 11 parçayı 230 TL ye aldım baya güzeldi pek pijama türü almadım hastane çıkısı çok aldım diye genelde cicili bicili şeyler aldım 🤭
_momy_ Elifbrtnn var kuzummmm hepsiburada ebebekten bende elbise aldım kızım olacak bir yaş için filn aldım 20-30₺ ye çok güzel elbiseler
_momy_ Elifbrtnn ben mağazayada gittim orada daha uygunmuş kasada tekrar sarı etiket üzerine %28 indirim oldu doğumum temmuzda çok erken aldım ama olsun
Aslaninannesi01 Melos12 %28 indiirm varms onun haberi yoktu hediye almak için gitmiş kasada indirim olmuş şaşırms oda
Melos12 Aslaninannesi01 evet bende şimdi aldım baya bişey cicili bicili uygundu 🤭 11 parçaya 230 TL verdim
_momy_ bende 11 parçaya 150₺ verdim iki tane mevlüt elbisesi aldım 30₺ ye onun dışında zıbınlar filan 4-5₺ geliyordu
Elifbrtnn _momy_ ben de 4 tane ikili alt aldım bir tane hırka aldım 2 tane hastane çıkışı 200 lira verdim
3bebekanne Kızlar paylaştım ama sıkıntı olur mu bilmiyorum böyle ilanların paylaşılması ablamda bugün baya şeyler aldı