İnsanların anneliğine kadar laf edilmiş yahu ne kadar abartmışsınız 🤦🏻♀️ doktorlar avaz avaz onu tüketmeyin bunu tüketmeyin filan demiyor, canınız çekiyorsa kararında tüketin abartmayın diyor. Hamileyiz, hasta değiliz. Ayrıca burada kimse yediğini içtiğini ballandıra ballandıra anlatmıyor, kendi deneyimlerini paylaşıyor.
Etkilenen canı çekenlerin yiyecek içerir başlıklarında ne işi var, girmesin okumasın o zaman ya da buradaki insanlara şunu yesem içsem mi diye sormasın, doktoruna sorsun. Ee sorulunca buradaki insanlar da haliyle kendi deneyimlerini ya da kendi doktorundan aldığı bilgileri aktarıyor.
İnsanları strese sokmayın sanki doktorlar her hamileyi çok katı diyete sokuyormuş gibi göstermeyin, stres bir bardak koladan çok daha zararlı.