gokcekilic şu an satın alınan tüm hayvan etlerinde veteriner kontrolü yapılmadan kesim yapılması, satışa çıkarılması yasak. Sebebi de insana geçebilecek hastalıklar. En ucuz salamı sucuğu da alsanız en pahalı eti de yeseniz aynı veteriner hekim işlemlerinden geçiyor. Şarbon riski ülkemizde bu sebeple az. Toksoplazma tehlikeli olan. Onda da aman bir şey olmaz diyip her gün tüketilirse bu insanın kendi vicdanıyla alakalı. Dozunda abartmadan her şey yenilrbilir, içilebilir abartmayın yeter hamilelik hastalık değil ki 🤷 hem etkilenecek insan kalkar doktoruna da sorar elindeki telefonla da azıcık araştırma yetisi varsa açar googleye de bir okur. İşlerine gelen teknoloji uzmanı işine gelmediğinde cahil cüheyla kesiliyor suçlu burası oluyor. Her insanın bünyesi, büyüme şekli, geçmişte ve günümüzde beslenme şekli bir değil ki aynı tepkiyi göstersin sana vücut. Bunu da bence anlayacak insanlar olmamız lazım bir birey yetiştirme yolunda insanlarsak.Şaka gibi bazı insanlar gerçekten.