Merve090
- cocuk acisindan strese sebebiyet vermemesi
- 500 saat sanci cekerken cocugum kanalda nefes aliyo mu iyi mi diye anksiyetelerim tutmamasi
- vajinal dikis, kesi istemiyor olmam ve bununla ilgili travmalar yasamak istememem (bunun daha dogum sonrasi agdasi var 🙄)
- dogumda ikinirken kaka yapmak istemiyorum 🙄
- acikcasi dogal dogum kutsal gelmiyor bana. Dogal dogum kelimeleri hatta sacmalik geliyor. Nasi cikarsa ciksin dogum yapmis oluyosun zaten neyse
Hamile kalmadan once boyle dusunuyodum. Zaten suan sezeryan tek secenek 🤣 ikiz☺️
- sezeryan ile ilgili eksilerim de;
- dogum sonrasi 10 gunluk bi toparlanma süreci olmasi gerekcek ve ameliyat yeri baya zorlicak.
- anestezi bas agrisi falan yapabilir
- oturup kalkmak bi sure zor olcak
Yine de kimse vajinama elini sokmayacagi icin mutluyum 🤣 cocugun normal dogumda basina gelebilecek komplikasyonlar hakkinda doktor arkadasin ile konusmustum. Baya bi ihtimal var. Sezeryanda da islak akciğer olup yarim gun kuvezde kalabilir.
Yani her sey biraz kader, sans 🤣