kubraysim26 normalde sezaryan da ikisi de doğum ve bebek demek 🙏🏻 İkisinin de acısı var zahmeti var , yani kolaylığından sezaryan istemek değilde ben öyle rahat ederim diye düşünüyorum Rabbim hepimize hayırlı doğumlar versin 🌺🙏🏻 Benim tanıdığım var 3 çocuk sahibi normal dogum ile şuan aşırı şikayetçi büyüklüğünden sürekli dile getiriyor ve normal dogum yapanların yarışın da var bu Tür şeyler . İlişkide de illa ki olacak ama normal dogum gibi olur mu bilmiyorum 🤷🏻♀️🤦🏻♀️