MrsMavis Kızlar hepinize şimdiden iyi kandiller hem kandil oluşu hemde pazar günü oluşu sebebiyle var mı aklınızda menüler tarifler fikir olsun hepimize
Deletedmom_13 MrsMavis yeşil mercimekli börek sardım. ve köfte yapacağım. Kahvaltılık birseyler falan da var, yeterli🌸
AselLinaMom MrsMavis valla oruç tutmayı düşünüyorum 21 haftalık hamileyim bilmiyorum bebeğime zararı olur mu
elifinilki27 MrsMavis Patatesli ıspanaklı börek yaptım akşam onu koyarım biber kızartması yaparım eşimde patates kızartması çok sever ondan da yaparım kahvaltılık falan koyarım domates doğrarım birde yumurta kırarım yeter 😁
Armess_loya Ekmek arası uyku, esneme Tava,, yastık üsülü sos🤪😬 kııız bu saat dee ne kahvaltı menüsü sabahı görelim atarım kahvaltı menüsünü🌸😬😂💓🌸🌸🌸🌸🌸
MrsMavis Armess_loya 🤣🤣 aklıma hiç birsey gelmiyor bu aralar çok hamur işi yaptım yedik kocam da bende gına geldi hadi dedim belki değişik tarifler çıkar 😑
MrsMavis AselLinaMom doktoruna danış canım en doğru bilgiyi o söyler sana ben 37 haftalik hamileyim benim oğlan azcık sabirsiz doğuma kanalına yerleşmiş hem çok susuyorum hem sürekli açım o yüzden kendimde o cesareti bulamıyorum şimdiden Allah kabul etsin inşallah
Adaryona Sigara böreği var dünden onu ısıtırım bir de poğaça yapmayı düşünüyorum belkide biraz patates kızartması olabilir domates falan dilimlerim kıl biber çok severim mutlaka yerim her sabah yanına da kahvaltılık klasik şeyler ile güzel olur.aslında pizza mı yapsam poğaça mı kararsız kaldim
Imasleeper MrsMavis bu enerji nasıl yükleniyorsa bana da söyleyin 😂 ben kalkınca allah ne verdiyse menüsünü anca koyuyorum önüme oda ne bilim peynirli ekmek felan 😂😂😂
MrsMavis Imasleeper kız benimde öyle normalde eşimi ise gönderirken masaya koyduğuma şükrediyorum malum gece uykularım haram bol mide yanmalı bel ağrılı geçiyor yarın pazar diye azıcık özeneyim dedim 🤣🤣🤣
Bendiyebiri Imasleeper bende artık ağırlaştım eskiden döktürürdüm kahvaltıda kreşler börekler kızartmalar falan ama şimdi kalkıp çay koyuyorum ona bile yoruluyorum 😞😞
Nil2736 MrsMavis bu enerjiyi bulanlara hayranım.. En sevdiğim kahvaltı Hadi kalk giyin aşkım kahvaltıya gidelim….diyen bir eşin sesi ile pazar sabahına uyanmak 😀😀
MrsMavis Nil2736 ahahah kimin en sevdigi olmaz ki 🤣🤣 ben son zamanlarimdayim sancilarim çok yokluyor o yüzden cesaret edemiyorum 😒🤷♀️
Armess_loya Sözümü tutayım bari, Gözleme, kızartma, sucuklu patatesli omlet, bayat ekmek pizası, Pişi, Muğlama, pankek, Avakadolu kahvaltılık sos, sosis tava, karışık tost, artık hangisini seversen 🥰🤗🌸🌸 MrsMavis