Papatyaytt Safiye32 sen yine icebiliyorsun süt ben artık kokusuna bile dayanamıyorum direk kusuyorum 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😔😔dogumumuz hayırlısıyla gerçekleşsin de bizde rahatliyalim
Safiye32 Papatyaytt inşallah Rabbım sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin hamilelik bana annelerin hakkı ödenmez olduğunu gerçekten öğretti annemle konuşurken sesimi bile yükseltmiyorum
FirstAnne Aysegulstwins 6+4 deyim feci bir mide yanmasi yasiyorum 3 gündür ozellikle uykularimin bölünmeside cabasi ne yersem dokunuyor cok kotu birsey🥺
Papatyaytt Safiye32 aynen öyle canm bende enn iyi bunu anladimmmm megersem biz ne nankorce davranıyormusuz ve ne yaparsak yapalım hakkı odenmezmis 😘❤️❤️
TekinSahra44 Safiye32 bende aynı şeklideyim artık ağlıyorum yani hiç birşey işe yaramıyor süt kesiyordu ilk zamanlar artık yok kesmiyo
EsilaMiracAyazEren_Moms Aysegulstwins Azaltan şeylerin başında en önce ılık süt yazıyor. Badem yiyebilirsin ve şekersiz sakız çiğnemek rahatlatıyor. Yağda kızartma çok yememeye özen göstermelisin. O genelde yakıyor ve domates, biber. Ama dediklerim çok işe yarıyor.
Safiye32 EsilaMiracAyazEren_Moms sakız rahatlatıyor baya ama çıkartıp kafamı yastığa koydm an başlıyor yanmalar asit ağzıma doğru geliyor ve kusuyorum uzanmadm surece problem yok şuan bile kafamı yastığa koymadan uyumayı düşünüyorum o kadar ki kötü oluyor malesef☹🙁
EsilaMiracAyazEren_Moms Safiye32 rennie duo kullan o zaman. Doktor onu vermişti bana ama ben kokusundan dolayı içemedim daha. Geçiriyor o
Safiye32 EsilaMiracAyazEren_Moms evet gaviscon şurubum kalmamış yarın sabah ilk işim eczaneye gitmek olacak onu içip rahatça uyku uyumak istiyorum inşallah faydası olur Allahim🥰