Mirayinannesii Sedadefne01 o kadar sormadım yani bilgim olmadığı icin soramadım diyelim,ama kemikten dolayı olduğunu biliyorum bir tek :) inşallah sağlıkla gelsinler normal sezeryan hic farketmiyor 🙏🏼
Sedadefne01 Mirayinannesii çok teşekkür ederim inşallah ben de merak ediyorum nasıl gelecek herşeyin hayırlısı olsun 🙏🏻
Yesemmin Bende 39+3 üm yapmadığım kalmadı gelmiyor Sancım falnda cıkmıyor nst de dr catı veya acıklık muayneside yapmadı gelir merak etme dedi gönderdi 😔
Betul1121 Yesemmin Yesemmin nezaman gidiceksin iz doktora bebeğiniz normal mi ters mi aynı haftadayız sizinle
Suhedaa Mirayinannesii 40. Haftamda dogurdum tam doktorun verdigi gunde aman saglikli olsunda bekle accik daha nolacak 😂😂♥️
Yesemmin Betul1121 perşembe günü tekrar kontrolüm var düz durumda normal doğum için bi engel yok gibi ama başlamıyor bi türlü 😅
Betul1121 Yesemmin anladım hayırlısı olsun bende 2 martta gidicem bugün bakalım Banane dicek en son tersti işte