Arkadaşlar selaaaamm,ben 39+2 oldum ama gelenn giden yok dün kontrol vardı doktorum çatı muayenesi yapmadı gerek duymadı. Nst bağlandım sancılarım çıktı 20 dakika da üç kere 50leri vuruyordu ara ara ama ben hissetmiyordum doktor sabaha kadar buradayım bişey olursa gelirsin deyip yine çatı muayenesi yapmadı tabi. Akşam baya sancım oldu ama çekilmeyecek gibi değildi uyuyunca geçti. Normal doğum istiyorum doktorda suan herşey normal son ana kadar insallah bi sorun çıkmazsa normal olur dedi. Benim bugun de bel ve kasık ağırlarım var suan bile ama düzensiz. Ne zaman gelir bebisimmm 🥲 artık gelsin istiyorum 🥲